Każda historia potrzebuje bohatera, ale kto powinien nim być? W przypadku marek, które chcą stworzyć emocjonalny związek z odbiorcami, znalezienie odpowiedniego bohatera marki (Brand Hero) może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu kreowania marki. Różne historie wymagają różnych bohaterów. Typ bohatera, który wybierzesz do opowieści o swojej marce, wpłynie na sposób narracji i komunikacji z klientem.
Bohater wcale nie musi być osobą. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby Brand Hero uczynić swój produkt. Antropomorfizacja przedmiotów codziennego użytku sprawdziła się już w niejednej kampanii reklamowej. Czasami jednak łatwiej jest umieścić swoją markę, jako bohatera, jeśli stworzysz postać, która ucieleśnia ducha marki. Będzie to swego rodzaju maskotka firmy. Niektóre z firm stawiają na konsumenta bohatera. Umieszczony w sercu historii jasno przekazuje cele marki, a jednocześnie pozwala każdemu potencjalnemu odbiorcy identyfikować się z nią.
Wykreowanie Brand Hero wcale nie jest prostym zadaniem. Dlatego warto powierzyć je profesjonalistom. Agencja nielada.co z pewnością pomoże Ci stworzyć postać, która przyciągnie uwagę do Twojej opowieści.
Źródło: nielada.co
Komentarze